香港海洋公園萬豪酒店推出仲夏惹味自助晚餐




香港海洋公園萬豪酒店期間限定的仲夏惹味自助晚餐,主打豪食全新推出的日式磯燒鮑魚。磯燒過的鮑魚充滿油香,鎖住肉汁之餘保持鮮嫩,配上柚子和清酒的醬料,酸香開胃的味道與爽口彈牙的口感,襯托出鮑魚的鮮甜滋味。自助餐同時亦供應多款國際美食佳餚。



適逢榴槤季,一系列創意精緻甜品,以陣陣榴槤飄香與大家共度盛夏。酒店糕點廚師採用榴槤中的極品 – 貓山王來製作的貓山王榴槤蛋糕,味道獨特有層次,果味濃郁醇厚。D24榴槤焦糖布甸撻及D24榴槤泡芙,榴槤味濃,香甜而不膩。榴槤芒果慕絲和芒果涼粉伴榴槤雪糕,採用同樣有熱帶水果之王美譽的芒果,酸甜滋味配上濃郁榴槤香,清爽不膩口。外脆內軟的炸榴槤湯圓伴椰汁,味道香濃,口感鬆軟有嚼勁。自助晚餐的無限量供應雪糕杯,消暑解渴,季節限定的榴槤味雪糕更是必食之選。



供應日期 : 2019年8月1日至9月30日
查詢 : 3555 1700 




leavel message  |  view message(0)