奧卑利推出一系列時令大閘蟹菜式


江南美食餐廳奧卑利由10月14日開始,推出一系列期間限定的大閘蟹菜式,選用上乘的北海道大閘蟹。



為慶祝大閘蟹季節的來臨,奧卑利一次過推出14道以時令大閘蟹炮製而成的期間限定菜式,前菜有餐廳的招牌生拆蟹粉小籠包,分黑豚肉(HK$188四隻)及不含豬肉(HK$128兩隻)兩種。



蟹膏粉皮 ($1,888)以四至五隻公蟹拆膏,加入蟹粉及粉皮炒成,黏口甘香。能突顯大廚手藝的還有清炒蟹粉( $788) ,先將四至五隻大閘蟹拆肉拆粉,再加入薑米、蟹醋及花雕酒炒成。



餐廳推出由總廚黃君民師傅主理的八道菜嘗味餐單,定價每位HK$988+10%。餐單的亮點包括蟹粉黑豚肉小籠包、蟹粉官燕羹、清蒸北海道大閘蟹 (五兩半)、清燉蟹粉獅子頭以及蟹粉拌麵或飯。大閘蟹嘗味套餐必須提前預訂。

奧卑利大閘蟹套餐 每位 $988
奧卑利特色拼盤
奧卑利酒糟蛋, 陳醋紅蜇頭 ,麻香本地鮮腐竹
蟹粉黑豚肉小籠包
蟹粉官燕羹
清蒸北海道大閘蟹 (五兩半)
清燉蟹粉獅子頭
本地農場有機時蔬
蟹粉拌麵或飯
薑茶湯圓
大閘蟹升級至七兩, 另加港幣三百元
隨餐加點大閘蟹, 每隻港幣三百五十元 ( 五兩半) / 每隻港幣六百五十元(七兩)
古越龍山龍醖花彫酒十五年,另加港幣八百八十元

奧卑利
電話:2877 8711
地址:中環奧卑利街大館賽馬會藝方二樓(大館藍閘入口)
































 


leavel message  |  view message(0)